Reklamácie

 
Ajeje, mrzí nás že vaša FLASKA neposlúcha. Ale žiadne obavy :-)

Prosíme pošlite ju k nášmu technikovi, ktorý FLASKU dôkladne skontroluje a napraví. 
 

!! ZMENA ADRESY !!

Pre odoslanie balíka zo SR: FLASKU odošlite prostredníctvom Slovenskej pošty (alebo inej prepravnej spoločnosti), využite službu Balík na adresu  (NIE Balík na poštu, NIE Doporučený list). Prosíme, nezabudnite na balík uviesť aj email reklamacie@mamigo.sk a telefónne číslo +421 948 596 122. 

Adresa doručenia:

MioBio, s.r.o.
Čajakova 26
83101 Bratislava
Slovenská republika
email: reklamacie@mamigo.sk
tel. číslo: +421 948 596 122

 

Pre odoslanie balíka z ČR: FLASKU odošlite prostredníctvom Českej pošty (alebo inej prepravnej spoločnosti) na vyššie uvedenú adresu. Využite službu Cenný balík do zahraničí. Pridajte prosíme aj email info@mojaflaska.sk a telefónne číslo +421 948 596 122. 

Prosíme nezabudnite FLASKU dobre zabaliť, aby bola chránená pred poškodením spôsobeným prepravou.

Pripojte aj vyplnený reklamačný protokol s popisom závady a doklad o kúpe.

Balíky na dobierku sa nepreberajú.

Osobné prevzatie nie je možné.

Reklamáciu vybavíme čím skôr.

Ďakujeme